Kysymykset ja Vastaukset
Tilaaminen
- Miten tilaan?
- Voiko tilaukseni toimittaa toiseen osoitteeseen?
- Voinko myös noutaa tilaukseni?
- Saanko viestin, kun olen tehnyt tilauksen?
- Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
- Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkosivustollanne?
- Saanko alennusta, jos teen suuren tilauksen?
- Kuinka näen, onko tuotetta varastossa?
Maksaminen
Toimitus
- Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
- Mihin maihin toimitat?
- Lähetätkö tuotteita merentakaisille alueille?
- Milloin tilaukseni toimitetaan?
- Mistä näen, onko tuotetta varastossa?
- Kuka toimittaa tilaukseni?
- Mitä tapahtuu, jos en ole kotona toimituksen aikana?
- Voinko järjestää toimitusajan?
- Voiko tilaukseni lähettää suoraan noutopisteeseen?
- Pakettiani ei ole skannattu päiviin?
- Pakettini on toimitettu, mutta en ole saanut mitään?
Palautus
Keräily
B2B
- Kuinka voin tilata yrityksenä tai laitoksena?
- Peritetäänkö ALV automaattisesti?
- Voinko yrityksenä tai laitoksena lisätä viitteen?
- Saanko yrityksenä tai tarjouksen laitoksena?
- Voinko yrityksenä tai laitoksena maksaa laskulla?
- Voinko yrityksenä tai laitoksena maksaa myös jälkikäteen laskulla?
- Saanko yrityksenä tai laitoksena alennuksen, jos teen suuren tilauksen?
- Olen kadottanut laskuni, voinko pyytää laskun?
Kysymyksiä ja takuita
Tilaaminen
Miten tilaan
Aseta valitsemasi tuote ostoskoriin napsauttamalla "Lisää ostoskoriin" -painiketta. Klikkaa sen jälkeen "Siirry kassalle"-painiketta siirtyäksesi maksamaan. Syötä tiedot ja noudata ohjeita. Vain kun napsautat "Vahvista tilaus" -painiketta, tilauksesi on lopullinen.
Voinko toimittaa tilaukseni toiseen osoitteeseen?
Kyllä, tämä on mahdollista. Tilausprosessin aikana voit myös antaa meille erillisen toimitusosoitteen, kun syötät henkilökohtaisia tietojasi. Lasku lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen. Toimitus sisältää vain tuotteet (ei laskua).
Valitettavasti et voi lisätä omaa viestiä tilaukseen.
Voinko myös noutaa tilaukseni?
Kyllä, tämä on mahdollista. Klikkaa tästä niin saat osoitteemme ja lisätietoja.
Saanko viestin, kun olen tehnyt tilauksen?
Saat tilausvahvistuksen heti. Jos maksat tilauksen heti, saat myös laskun välittömästi. Saat lähetysvahvistuksen seurantakoodilla, kun olemme antaneet tilauksesi kuljetusyhtiöllemme.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni?
Niin kauan kuin et ole maksanut tilauksesta, sinun ei tarvitse muuttaa tai peruuttaa tilausta. Tee vain uusi tilaus. Vanha tilaus peruutetaan automaattisesti muutaman päivän kuluttua.
Jos haluat muuttaa tai peruuttaa maksetun tilauksen, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun niin pian kuin mahdollista.
Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkosivustollanne?
Jos haluat tilata jotain, jota ei enää ole verkkosivustollamme, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Sitten voimme kertoa, onko tuotetta pian taas varastossa.
Voinko tilata yrityksenä?
Se on mahdollista! Kirjoita yrityksesi nimi kassalla. Sijaitseeko yritys EU:ssa, mutta Alankomaiden ulkopuolella? Täytä silloin myös ALV-numero. Lähetämme sinulle sitten arvonlisäverolaskun.
Saanko alennusta, jos teen suuren tilauksen?
Kyllä! Alennus lasketaan automaattisesti ostoskoriin.
- 0 - 4 tuotetta = 0 % alennus
- 5–9 tuotetta = 5 % alennus
- 10–19 tuotetta = 10 % alennus
- 20–29 tuotetta = 15 % alennus
- 30–49 tuotetta = 20 % alennus
- 50–99 tuotetta = 25 % alennus
- 100+ tuotetta = 30 % alennus
Jokainen riippumatto, riipputuoli ja jalusta lasketaan yhdeksi tuotteeksi. Tarvikkeita ei lasketa mukaan, mutta niitä ei suljeta pois alennuksesta. Alennus perustuu normaalihintaan. Kampanjat ja (paketti)alennukset eivät ole voimassa.
Kuinka näen, onko tuotetta varastossa?
Verkkokauppa näyttää aina sen hetkisen varaston ja hinnat. Jos tuotesivulla ei ole tilauspainiketta, tuotetta ei ole enää varastossa.
Emme voi sanoa, milloin tuote on jälleen varastossa. Tuotteita valmistetaan Etelä-Amerikassa, Aasiassa ja Euroopassa. Toimitusaikoja on erittäin vaikea ennustaa. Se voi kestää viikoista kuukausiin. Siksi suosittelemme, että valitset vaihtoehdon. Emme myöskään voi varata tuotteita sinulle etukäteen.
Maksaminen
Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?
Valitusta maasta riippuen voit valita seuraavat maksutavat:
Apple Pay: Maksa turvallisesti Apple-laitteellasi.
Google Pay: Maksa turvallisesti Google-tililläsi.
Luottokortti: Maksa turvallisesti luottokortillasi.
Pankkisiirto vahva>: Maksa pankkisiirrolla sähköpostitse lähetettyjen ohjeiden mukaan.
Alma: Maksa kun olet vastaanottanut tuotteet. 2 %:n maksu.
BACS: Maksa turvallisesti henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Bancomat: Maksa turvallisesti henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Bancontact: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Belfius: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Billie: Yritysmaksu 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. 2 % kustannuksista.
Blik : Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
EPS: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
iDEAL: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
KBC: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Klarna: Maksa kun olet vastaanottanut tuotteet. 2 %:n maksu.
Oma pankki: Turvalliset maksut henkilökohtaisen pankkisi kautta.
PayPal: Maksa turvallisesti PayPal-tililläsi. 2 %:n maksu.
Przelewy24: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Joki: Maksa kun olet vastaanottanut tuotteet. 2 %:n maksu.
Satispay: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Swish: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Luotettavasti: Turvallinen maksu henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Twint: Maksa turvallisesti henkilökohtaisen pankkisi kautta.
Voinko maksaa toimituksen jälkeen?
Kuluttajat voivat maksaa jälkikäteen Klarnalla ja Rivertyllä. Yritysasiakkaat voivat maksaa jälkikäteen Billiellä.
Klarna on saatavilla seuraavissa maissa: Belgia, Tanska, Saksa, Suomi, Ranska, Irlanti, Italia, Alankomaat, Itävalta, Portugali, Espanja, Iso-Britannia, Ruotsi.
Riverty on saatavilla seuraavissa maissa: Belgia, Saksa, Alankomaat, Itävalta.
Billie on saatavilla seuraavissa maissa: Saksa, Ranska, Alankomaat, Itävalta ja Ruotsi.
Voinko maksaa postiennakolla?
Emme tarjoa postiennakkopalvelua. Käteismaksu kuljettajalle toimituksen yhteydessä ei siis ole mahdollista. Valitse jälkimaksutapa tai maksa luottokortilla, jotta ostoksesi on vakuutettu.
Miten luottokorttimaksu toimii?
Valitse tilausprosessissa maksutavaksi luottokortti. Seuraavassa vaiheessa voit syöttää luottokorttisi tiedot suojatulla sivulla. Hyväksymme kaikki luottokortit.
Miten pankkisiirrolla maksaminen toimii?
Valitset "pankkisiirto" tilausprosessissa; seuraavassa näytössä näet maksutiedot, jotka saat vahvistuksen jälkeen sähköpostitse. Voit nyt siirtää summan rauhassa IBAN-tilinumerollemme oikean viitenumeron kera. Yleensä pankkisiirron käsittely kestää 1-3 arkipäivää.
Miten Klarnan Maksa myöhemmin -maksut toimivat?
Klarnan "Maksa myöhemmin" -toiminnolla voit maksaa tilauksesi sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tuotteen ja päättänyt pitää sen. Näin et koskaan maksa siitä, mitä lähetät takaisin.
Klarnalla maksaminen on helppoa ja turvallista. Ostoksesi maksutiedot näkyvät Klarnalta saamassasi laskussa. Sinulla on 14 päivää aikaa maksaa Klarna-lasku.
Klarna suorittaa tietojen tarkastuksen, jotta se voi hyväksyä maksun myöhemmin. Klarna ylläpitää tiukkaa tietosuojakäytäntöä, joka on kuvattu tietosuojalausunnossa. Jos maksupyyntöäsi ei odottamattomasti hyväksytä, voit tietysti maksaa jollakin muulla maksutavalla.
Jos sinulla on kysyttävää Klarna-laskun maksamisesta, ota yhteyttä Klarnaan. Tämä johtuu siitä, että sinulla on sopimus Klarnan kanssa. Emme näe maksamattomia saldojasi tai maksujasi.
Käsitelläänkö kaikki maksutavat yhtä nopeasti?
Kaikki tilaukset käsitellään heti maksun jälkeen. Jos tilaat ja maksat ennen arkipäivää klo 16.00, tilaus lähetetään samana päivänä.
Pankkisiirrolla maksettu tilaus kestää yleensä 1-3 arkipäivää. Valitse jokin suorista maksutavoista, kun haluat tilauksesi toimitettavan välittömästi.
Toimitus
Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
⚠️ Update: Lähetämme tilauksesi aina samana työpäivänä. Kuljetusyritykset tekevät myös kaikkensa. Jakeluyritysten valtavan työmäärän takia viive voi kuitenkin olla. Erityisesti suurille laatikoille (riippumattotelineille) kannattaa ottaa huomioon viive.
Lähetä meille sähköpostia, jos viiden päivän + normaalin toimitusajan jälkeen ei ole toimitusta.
Toimitusaika* | Toimituskulut* | Palautuskustannukset* | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1-2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-5 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
|
3-7 päivää | € 34,95 | € 34,95 |
*Toimitusaika : Olettaen normaalin vilskeen kuljettajamme kanssa.
*Toimituskulut: Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, lähetetään ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.
*Palautuskustannukset : Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, voidaan palauttaa ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.
Lähetätkö merentakaisille alueille?
Emme toimita merentakaisille alueille tai autonomisille alueille. Nämä tilaukset peruutetaan ja hyvitetään automaattisesti.
Aluille, joita emme toimita, ovat: Martinique - Mayotte - Guadeloupe - Ranskan Guayana - Réunion - Saint-Martin - Jersey - Guernsey - Mansaari - Madeira - Azorit - Kanariansaaret - Karibian saaret
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Jos olet tehnyt tilauksesi ja sen maksanut arkisin ennen klo 16.00, käsittelemme tilauksesi samana päivänä ja luovutamme sen kuljetusliikkeelle. Katso toimitusajat maittain yllä olevasta luettelosta.
Valitsitko pankkisiirrolla maksamisen? Tilauksesi luovutetaan, kun maksu on vastaanotettu. Yleensä tämä kestää 1–3 päivää.
Saat seurantakoodin& sähköpostitse. Kun tilauksesi on skannattu ensimmäisessä lajittelukeskuksessa, seuranta aktivoituu. Normaalisti tämä on arkisin klo 20.00 jälkeen.
Mistä näen, onko tuotetta varastossa?
Varastotilanne ilmoitetaan tuotesivulla. Jos tuotetta ei ole varastossa, saat lisäviestin ostoskorin näytölle.
Mitä tapahtuu, kun tilaan useita tuotteita eri toimitusajoilla?
Odotamme tilauksen valmistumista, jotta voimme lähettää kaiken sinulle kerralla. Jos haluat mieluummin vastaanottaa jonkin tuotteen aikaisemmin, tee kaksi erillistä tilausta.
Kuka toimittaa tilaukseni?
Lähes kaikki toimitukset suorittavat DPD ja GLS. He toimittavat tilauksesi päivän aikana valitsemasi toimitusosoitteeseen.
Jos sinulla on ongelmia toimituksessa, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön suoraan tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
DPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399
GLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300
Mitä tapahtuu, jos en ole kotona toimituksen aikana?
Jos et ole kotona toimitushetkellä, kuljetusyhtiö toimittaa paketin lähimpään noutopisteeseen tai tulee uudelleen seuraavana päivänä.
Ilmoitus (sähkö)postilaatikkoosi tai seurantasivulle jätetty ilmoitus osoittaa, mihin paketti on jätetty tai että toimittaja tulee seuraavana päivänä.
Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.
Voinko varata toimitusajan?
Valitettavasti emme pysty järjestämään toimitusaikaa. Olemme täysin riippuvaisia kuljetusyhtiöstä ja ajoreitistä.
Useimmissa tapauksissa saat tietää aikavälin, jolloin toimitus suoritetaan. Tuolloin on myös mahdollista antaa uusia ohjeita. Kuten jättölupa ovelle tai toimitus noutopisteeseen.
Jos annat jättöluvan, olet vastuussa paketista. Et voi pitää meitä tai rahdinkuljettajaa vastuussa kadonneista, varastetuista tai kastuneista paketeista.
Voiko tilaukseni lähettää suoraan noutopisteeseen?
Se on mahdollista. Valitse lähetyksenä kassalla "Toimitus noutopisteeseen". Näet kartan noutopisteistä lähellä osoitettasi. Klikkaa haluamaasi jakelupisteen kuvaa ja klikkaa "Valitse tämä noutopiste". Tiedot näkyvät kassaruudulla ja voit suorittaa tilauksen loppuun.
Toimitusosoite pysyy muuttumattomana tilausvahvistuksessamme, mutta noutopisteen osoite on merkitty toimitusseurantaan.
Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.
Jotkut noutopisteet ovat suljettuina loma-aikoina. Siksi on mahdollista, että noutopiste ei ole auki lähetyshetkellä. Lähetämme paketin automaattisesti kotiosoitteeseesi.
Pakettiani ei ole skannattu päiviin?
Tarkista sähköpostisi ja roskapostikansiosi nähdäksesi, onko operaattori pyytänyt sinulta uusia toimitusohjeita.
Lähetämme tilauksesi aina samana työpäivänä. Joskus pakettia ei skannata samana päivänä, vaan vasta muutaman päivän kuluttua kohdemaassa.
On hyvä tietää, että riippumattokausi osuu samaan aikaan kevään huipun ja lomakauden kanssa. Keväällä kantajilla on ylimääräistä kiirettä tilattujen suurien puutarhatavaroiden takia. Toimitusautossa on yksinkertaisesti vähemmän tilaa. Myös kesällä, kun jakelukuljettajat viettävät ansaittua lomaansa, on rahdinkuljettajien kannalta monimutkaista suunnitella. Tämä voi viivästyttää pakettia.
Lähetä meille sähköpostia vain, jos uutta skannausta ei vieläkään ole viiden päivän jälkeen.
Pakettini on toimitettu, mutta en ole saanut mitään?
Joskus tapahtuu, että saat sähköpostin, että paketti on toimitettu, mutta et ole saanut mitään.
Virallisesti sinun on vastaanottajana aina allekirjoitettava. Käytännössä toimittajat haluavat joskus valita toisenlaisen ratkaisun eivätkä aina välitä sitä oikein.
Suorita seuraavat vaiheet:
- Tarkista sähköpostisi ja roskapostikansiosi nähdäksesi, onko operaattori lähettänyt sinulle lisätietoja.
- Tarkista, ettei pakettia ole palautettu ja onko se toimitettu meille Alankomaihin (palautus).*
- Tarkista postilaatikostasi paketti tai operaattorin lähettämä viesti.
- Katso ympärillesi taloa ja tarkista, eikö pakettia ole asetettu autokatoksen alle tai avovajaan.
- Kysy perheenjäseniltäsi, jos he saivat paketin.
- Kysy naapurilta, ovatko he vastaanottaneet paketin.
Jos yllä oleva ei pidä paikkaansa, ota ensin yhteyttä operaattoriin. Usein he voivat auttaa sinua välittömästi. Heillä on esimerkiksi GPS-sijainti, jossa toimittaja on muuttanut tilaa.
DPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399
GLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300
Eikö operaattori voi auttaa sinua enemmän? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa.
Onko paketti todella kadonnut? Tämän jälkeen rahdinkuljettaja pyytää sinua aina täyttämään ja allekirjoittamaan seuraavan lomakkeen, jotta he voivat aloittaa virallisen tutkinnan: latauslomake. Voit jo lähettää täytetyn lomakkeen, jotta voimme toimia nopeammin.
* Onko paketti palautettu meille? Siirrämme rahat automaattisesti takaisin tilillesi 10 päivän kuluessa, saat meiltä sähköpostin tästä. Voit myös lähettää meille sähköpostin, jossa on ohjeet paketin lähettämiseen uudelleen.
Keräily
Missä Minun Riippumattoni sijaitsee?
Sijaitsemme Dedemsvaartissa. Se on Alankomaiden itäosassa. Tarkka osoitteemme on:
Minun Riippumattoni
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Alankomaat
Mitkä ovat aukioloaikanne?
Olemme avoinna arkisin (maanantaista perjantaihin) klo 09:00 - 17:00.
Ota yhteyttä ennen käyntiäsi asiakaspalveluumme, koska joskus olemme hyvin kiireisiä tai tilapäisesti poissa.
Onko mahdollista maksaa tilausta noudettaessa?
Kyllä, käteisellä voi maksaa. Meillä ei ole pankkiautomaattia, mutta voit nostaa rahaa kaupungin keskustassa.
Voinko myös tarkastella ja testata tuotteita ensin?
Meillä ei ole kaikkia tuotteitamme esillä. Mutta meillä on varastossa kaikkia riippumattoja, riipputuoleja, jalustoja ja muita tuotteita, joten voit kokeilla lähes kaikkia riippumattoja ja -tuoleja!
Vinkki: tule kokeilemaan riippumattoja vain hyvin levänneenä. Et olisi ensimmäinen, joka nukahtaa riippumattoon!Palautus
Voinko palauttaa tilaukseni?
Jos et ole 100% tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen meille 365 päivää vastaanottamisen jälkeen. Tänä aikana voit palauttaa vahingoittumattoman tilauksen, joka on mahdollisimman lähellä alkuperäistä kuntoa ja mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkauksessa.
Tuotteen täytyy olla ehjä, eikä siinä saa olla käytön jälkiä. Jos tuote on vaurioitunut tai sitä on käytetty, voimme veloittaa täyden hinnan.
Humppu tai riipputuoli on taitettava siististi ja laitettava säilytyspussiin, jos sellainen on mukana. Sait tuotteen siististi, haluamme sen myös siististi takaisin. Jos joudumme taittamaan riippumattoa tai riipputuolia itse ja/tai laittamaan ne säilytyspussiin, veloitamme 10 €. Jos tuote on likainen, veloitamme 50 % vähittäismyyntihinnasta.
Voinko vaihtaa tilaukseni?
Valitettavasti palautusta ei voida hyvittää uudella tilauksella. Hyvitämme aina summan.
Haluatko saada toisen tuotteen heti? Tilaa ja maksa uusi tuote suoraan verkkokaupastamme.
Mitä palautus maksaa?
0,00 € palautuskulut yli 25 € tilauksille *
6,95 € palautuskulut alle 25 € tilauksille *
Osittaisen palautuksen tapauksessa veloitamme sinulta palautuskustannukset, jos palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden kokonaismäärä on alle 25 euroa.
* Edellä mainitut palautuskustannukset ovat voimassa vain, jos noudatat kohdassa "Miten voin palauttaa tilaukseni" ilmoitettua palautusmenettelyä. Palautustarra voidaan luoda maksutta, vähennämme yllä mainitut kulut palautettavasta summasta.
Jos palautat tuotteen omasta aloitteestasi palautusosoitteeseemme, tuotteen palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset ovat sinun kustannuksellasi.
Voinko palauttaa tilaukseni milloin tahansa?
Harkinta-aika on 365 päivää. Kun olet ilmoittanut haluavasi peruuttaa tilauksesi, sinulla on vielä 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Olet ajoissa, jos palautat tavarat ennen 14 päivän määräajan päättymistä.
Harkinta-aika päättyy 365 päivää sen päivän jälkeen, jona sinä tai valitsemasi kolmas osapuoli (ei kuljetusyhtiö) on fyysisesti noutanut tuotteen. Oikeus hyvitykseen päättyy 365 päivässä, jonka jälkeen vuoden takuu tulee voimaan.
Tuotteen on oltava ehjä eikä siinä saa olla käytön jälkiä. Jos tuote on vaurioitunut tai sitä on käytetty, voimme veloittaa täyden hinnan.
Humppu tai riipputuoli on taitettava siististi ja laitettava säilytyspussiin, jos sellainen on mukana. Sait tuotteen siististi, haluamme sen myös siististi takaisin. Jos joudumme taittamaan riippumattoa tai riipputuolia itse ja/tai laittamaan ne säilytyspussiin, veloitamme 10 €. Jos tuote on likainen, veloitamme 50 % vähittäismyyntihinnasta.
Miten palautan tilaukseni?
Voit pyytää palautustunnistetta alla olevan linkin kautta:
EU-maat: Pyydä EU-palautusetiketti.
Yhdistynyt kuningaskunta: Pyydä UK-palautusetikettiä.
Sveitsi: Pyydä CH palautusetikettiä.
Palautatko lähetyksen Sveitsistä? Kiinnitä sekä palautusetiketti että tulliasiakirjat (3x) paketin ulkopuolelle.
Varmista, että pakkaat sen kunnolla: olet laillisesti vastuussa palautuslähetyksestä ja sen pakkauksesta. Käytä siksi tukevaa pakkausta ja riittävästi teippiä. Jos tuote ei ole hyvin pakattu, se voi vaurioitua. Jos emme voi myydä tuotetta uutena, voimme veloittaa sinua.
Voivatko pakettipisteet evätä palautukseni?
Kaikki pakettipisteet eivät ota vastaan suuria paketteja. Jos haluat palauttaa suuren paketin palautusratkaisumme kautta ja palautuspiste kieltäytyä siitä, etsi toinen.
Kokemuksemme mukaan näin ei käy juuri koskaan, vain joskus suurimpien riippumattojalustojen kanssa.
Voit aina valita tällaisen paketin palautuksen omasta aloitteestasi. Paketin itse palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset ovat kuitenkin omalla kustannuksellasi.
Voitteko noutaa palautuksen kotoani?
Tämä on yleensä mahdollista, mutta veloitamme tästä palvelusta lisämaksun. Vähimmäismaksu on 14 €, mutta tämä riippuu pakettien koosta. Pyydä noutoa.
Miten palautan Amazon-tilauksen?
Kirjaudu Amazon-tilillesi ja rekisteröi palautus. Emme voi käsitellä palautustasi, jos sitä ei ole rekisteröity Amazonin kautta. Sinun on aina noudatettava Amazonin palautuskäytäntöä. Tämä voi tarkoittaa erilaisia käyttöehtoja tai korkeampia palautuskustannuksia.
Kuinka nopeasti palautukseni käsitellään?
Kun palautat tuotteen, se käsitellään 5 arkipäivän kuluessa. Saat meiltä sähköpostiviestin, kun olemme käsitelleet palautuksen. Täysi ostohinta, mukaan lukien toimituskulut, palautetaan tilinumeroosi mahdollisimman pian ja viimeistään 14 kalenteripäivän kuluttua peruutuksesta. Jos palautat vain osan tilauksestasi, toimituskuluja ei palauteta.
Maksamme sinulle takaisin samalla maksutavalla, jolla teit alkuperäisen tapahtuman, ellet ole nimenomaisesti sopinut toisin; emme missään tapauksessa veloita mitään kuluja tällaisesta korvauksesta. Saatamme odottaa hyvitystä, kunnes olemme saaneet tavarat takaisin, tai olet osoittanut, että olet palauttanut tavarat, sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.
Peruutusoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille kirjallisesti, postitse, faksilla tai sähköpostilla sopimuksen peruuttamisesta. Tätä tarkoitusta varten voit käyttää EU-mallilomaketta peruuttamista varten (PDF), mutta se ei ole pakollista. Yllä olevien linkkien käyttäminen on helpompaa ja nopeampaa. Jos käytät peruutusprosessia, sinun on lähetettävä tuote 14 päivän kuluessa meille palautusosoitteeseen.
B2B
Kuinka voin tilata yrityksenä tai laitoksena?
Kirjoita yrityksesi nimi kassalla, maksa maksutavalla, niin saat laskun meiltä.
Peritetäänkö ALV automaattisesti?
Onko yritys kotipaikka EU:ssa mutta Alankomaiden ulkopuolella? Syötä sitten myös ALV-numero. ALV siirtyy tällöin automaattisesti kassalla. Saat laskun, jossa ALV on käännetty.
Emme voi muuttaa laskua jälkikäteen. Emme myöskään voi siirtää arvonlisäveroa jälkikäteen. Siksi sinun tulee tarkistaa huolellisesti kaikki tiedot kassalla.
Voinko yrityksenä tai laitoksena lisätä viitteen?
Jos laskussa on mainittava viite, sinun on syötettävä se kenttään kassalla. Esimerkiksi yrityksen nimen jälkeen tai sukunimeen.
Saanko yrityksenä tai tarjouksen laitoksena?
Kaikki alennukset lisätään automaattisesti ostoskoriin. Näet siis heti, mitkä ovat kokonaiskustannukset ja onko tuotteita varastossa. Emme anna muita alennuksia. Lue lisää alennuksista täältä.
Jos tarvitset tarjouksen PDF-muodossa, toimi seuraavasti: Tee ensin tilaus verkkosivuston kautta. Valitse maksutavaksi "Pankkisiirto".
Saat välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostitse. Sähköposti sisältää myös tilausvahvistuksen PDF-tiedostona. Käytä tätä PDF-tiedostoa lainauksena.
Kun olet hyväksynyt tarjouksen, voit tehdä tilauksen uudelleen ja maksaa heti. Tai maksa maksutietojen kautta, jotka on lähetetty sinulle erillisessä sähköpostissa. Maksun jälkeen saat laskun automaattisesti.
Perutaanko tarjous? Tilaus peruuntuu automaattisesti 14 päivän kuluttua, jos maksua ei suoriteta.
Voinko yrityksenä tai laitoksena maksaa laskulla?
Tarvitseeko hallintosi laskun ennen kuin tilaus voidaan maksaa? Sitten meillä on seuraava ratkaisu.
Tee ensin tilaus verkkosivuston kautta. Valitse maksutavaksi "Pankkisiirto".
Saat välittömästi tilausvahvistuksen sähköpostitse. Vastaa tähän tilausvahvistukseen ja kommentoi, että haluat saada laskun ensin.
Lähetämme laskun sähköpostilla pankkitilinumerollamme (IBAN) 1 työpäivän kuluessa.
Lähetämme tilauksen maksun saatuamme. Tarkistamme tämän kerran viikossa. Voit nopeuttaa tätä lähettämällä meille maksutositteen.
Huomaa: saat maksupyynnön maksupalveluntarjoajaltamme Mollielta tekemästäsi tilauksesta. Voit jättää tämän huomioimatta. Peruutamme tekemäsi tilauksen ja luomme uuden tilauksen uudella laskulla.
Voinko yrityksenä tai laitoksena maksaa myös jälkikäteen laskulla?
Se ei ole mahdollista. Tilaus on maksettava kokonaisuudessaan ennen lähettämistä.
Saanko yrityksenä tai laitoksena alennuksen, jos teen suuren tilauksen?
Saat vastauksen tähän kysymykseen napsauttamalla tätä.
Olen kadottanut laskuni, voinko pyytää laskun?
Lasku lähetetään sähköpostitse heti maksun jälkeen. Hae "Minun Riippumattoni tai "Tropilex B.V." omaan postilaatikkoosi etsiäksesi laskun.
Eikö löydy? Voit pyytää laskun itse tämän linkin kautta. Voit pyytää laskun vain samasta verkkosivusto + kieli, jolla tilaus tehtiin.
Emme voi lähettää laskua uudelleen sähköpostitse. Sinun on käytettävä yllä olevaa linkkiä.
Kysymyksiä ja takuita
Tilaukseni on epätäydellinen, mitä minun pitäisi tehdä?
Tarkista uudelleen, oletko jo purkanut kaiken. Pienet esineet voivat jäädä pakkaukseen.
Suuret tuotteet toimitetaan kahdessa osassa. Usein käy niin, että yksi paketti saapuu aikaisemmin kuin toinen. Tarkista siis sähköpostisi, jos et ole saanut meiltä jälkiä kahdesti.
Oletko tarkistanut kaiken ja puuttuuko vielä osia? Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun ja ilmoita myös, onko laatikko tai lähetyspussi vaurioitunut tai avattu.
Lisää aina kuvia tilauksen vastaanottamisesta. Näin voimme auttaa sinua nopeammin ja tehokkaammin.
Huomaa: sinun on tarkistettava, oletko vastaanottanut kaiken 5 työpäivän kuluessa vastaanottamisesta. Sen jälkeen emme voi enää lähettää tuotteita tai osia ilmaiseksi. Kaikki erilliset osat ja lisävarusteet ovat helposti tilattavissa verkkosivustoltamme.
Tilaukseni on vaurioitunut, mitä minun pitäisi tehdä?
Ota valokuvat vielä avaamattomasta pakkauksesta ja sitten vaurioituneista esineistä välittömästi! Lähetä valokuvat asiakaspalveluumme, niin ratkaisemme ongelman puolestasi.< /p>
Pyydämme sinulta aina ensin valokuvia, jotta voimme tarjota paremman ratkaisun.
Huomaa: sinun on tarkistettava, onko tuote hyvässä kunnossa 5 työpäivän kuluessa vastaanottamisesta. Sen jälkeen emme voi enää lähettää tuotteita tai osia ilmaiseksi. Kaikki erilliset osat ja lisävarusteet ovat helposti tilattavissa verkkosivustoltamme.
Missä voin tehdä valituksen?
Koskeeko valitus tuotetta, palvelua vai tilauksen toimitusta? Reklamaation (tai vian) ilmoittamismenettely eroaa palautusmenettelystä. Pyydämme sinua ilmoittamaan meille valituksesta mahdollisimman pian. Tämä voidaan tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot sekä aukioloaikamme.
Vastaamme valitukseesi 14 päivän kuluessa ja ratkaisemme ongelman mahdollisimman pian, kun olemme keskustelleet kanssasi. Jos ilmoitat meille reklamaatiosta sähköpostitse, pyydämme sinua mainitsemaan laskun numeron ja puhelinnumeron (ilmoita, milloin olet tavoitettavissa), jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä. Pisin vastausaika on 5 arkipäivää.
Jos valitusta ei voida ratkaista tyydyttävällä tavalla, voit lähettää valituksen/kanteen Thuiswinkelin riitakomitealle osoitteessa http://www.sgc.nl. Tai EU:n riitakomitea osoitteessa ec.europa.eu/consumers/odr.
Kuinka pitkä takuuaika on?
Meillä on vuoden takuu kaikille ostoksillesi osoitteessa Minun Riippumattoni!
Tätä lisätakuuta sovelletaan rajoittamatta lakisääteisiä oikeuksia, joita sinulla on kuluttajana. Oikeudellinen takuu tarkoittaa, että tuote on tai sen on tehtävä sitä, mitä kuluttaja voi kohtuudella odottaa.
Mitä sertifiointimerkkejä teillä on?
Teemme yhteistyötä eri organisaatioiden kanssa palvelumme ja tuotteidemme parhaan laadun takaamiseksi.
Siksi olemme sitoutuneet seuraaviin laatumerkkeihin.
Vain tällä sivustolla sellaisina merkityt tuotteet ovat FSC®, GOTS® tai OEKO-TEX® -sertifioituja.
Mitkä ovat yhteystietonne?
Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@minunriippumattoni.fi tai soittaa 075 325 77 10 (lähiverkkomaksu).Olemme tavoitettavissa arkisin klo 09:00 - 17:00.