Toimituskulut


Palm Trees - Minun Riippumattoni

Toimitus


Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

⚠️ Update: Lähetämme tilauksesi aina samana työpäivänä. Kuljetusyritykset tekevät myös kaikkensa. Jakeluyritysten valtavan työmäärän takia viive voi kuitenkin olla. Erityisesti suurille laatikoille (riippumattotelineille) kannattaa ottaa huomioon viive.

Lähetä meille sähköpostia, jos viiden päivän + normaalin toimitusajan jälkeen ei ole toimitusta.

Toimitusaika* Toimituskulut* Palautuskustannukset*
  • Belgia
1 päivä Ilmainen Ilmainen
  • Luxemburg
1 päivä Ilmainen Ilmainen
  • Alankomaat
1 päivä Ilmainen Ilmainen
  • Saksa
1-2 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Itävalta
2 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Tanska
2 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Tšekki
2-3 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Ranska
2-3 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Italia
2-3 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Puola
2-3 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Espanja
2-3 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Iso-Britannia         
2-3 päivää                           Ilmainen                          Ilmainen                    
  • Norja
2-4 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Ruotsi
2-4 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Sveitsi
2-4 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Irlanti
3-4 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Portugali
3-4 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Suomi
3-5 päivää Ilmainen Ilmainen
  • Bulgaria / Kroatia / Viro / Kreikka / Unkari / Latvia / Liettua / Romania / Slovakia / Slovenia
3-7 päivää € 34,95 € 34,95

*Toimitusaika : Olettaen normaalin vilskeen kuljettajamme kanssa.

*Toimituskulut: Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, lähetetään ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.

*Palautuskustannukset : Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, voidaan palauttaa ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.



Milloin tilaukseni toimitetaan?

Jos olet tehnyt tilauksesi ja sen maksanut arkisin ennen klo 16.00, käsittelemme tilauksesi samana päivänä ja luovutamme sen kuljetusliikkeelle. Katso toimitusajat maittain yllä olevasta luettelosta.

Valitsitko pankkisiirrolla maksamisen? Tilauksesi luovutetaan, kun maksu on vastaanotettu. Yleensä tämä kestää 1–3 päivää.

Saat seurantakoodin& sähköpostitse. Kun tilauksesi on skannattu ensimmäisessä lajittelukeskuksessa, seuranta aktivoituu. Normaalisti tämä on arkisin klo 20.00 jälkeen.



Mistä näen, onko tuotetta varastossa?

Varastotilanne ilmoitetaan tuotesivulla. Jos tuotetta ei ole varastossa, saat lisäviestin ostoskorin näytölle.



Mitä tapahtuu, kun tilaan useita tuotteita eri toimitusajoilla?

Odotamme tilauksen valmistumista, jotta voimme lähettää kaiken sinulle kerralla. Jos haluat mieluummin vastaanottaa jonkin tuotteen aikaisemmin, tee kaksi erillistä tilausta.



Kuka toimittaa tilaukseni?

Lähes kaikki toimitukset suorittavat DPD ja GLS. He toimittavat tilauksesi päivän aikana valitsemasi toimitusosoitteeseen.

Jos sinulla on ongelmia toimituksessa, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön suoraan tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

DPDDPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399

GLSGLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300



Mitä tapahtuu, jos en ole kotona toimituksen aikana?

Jos et ole kotona toimitushetkellä, kuljetusyhtiö toimittaa paketin lähimpään noutopisteeseen tai tulee uudelleen seuraavana päivänä.

Ilmoitus (sähkö)postilaatikkoosi tai seurantasivulle jätetty ilmoitus osoittaa, mihin paketti on jätetty tai että toimittaja tulee seuraavana päivänä.

Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.



Voinko varata toimitusajan?

Valitettavasti emme pysty järjestämään toimitusaikaa. Olemme täysin riippuvaisia kuljetusyhtiöstä ja ajoreitistä.

Useimmissa tapauksissa saat tietää aikavälin, jolloin toimitus suoritetaan. Tuolloin on myös mahdollista antaa uusia ohjeita. Kuten jättölupa ovelle tai toimitus noutopisteeseen.

Jos annat jättöluvan, olet vastuussa paketista. Et voi pitää meitä tai rahdinkuljettajaa vastuussa kadonneista, varastetuista tai kastuneista paketeista.



Voiko tilaukseni lähettää suoraan noutopisteeseen?

Se on mahdollista. Valitse lähetyksenä kassalla "Toimitus noutopisteeseen". Näet kartan noutopisteistä lähellä osoitettasi. Klikkaa haluamaasi jakelupisteen kuvaa ja klikkaa "Valitse tämä noutopiste". Tiedot näkyvät kassaruudulla ja voit suorittaa tilauksen loppuun.

Toimitusosoite pysyy muuttumattomana tilausvahvistuksessamme, mutta noutopisteen osoite on merkitty toimitusseurantaan.

Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.

Jotkut noutopisteet ovat suljettuina loma-aikoina. Siksi on mahdollista, että noutopiste ei ole auki lähetyshetkellä. Lähetämme paketin automaattisesti kotiosoitteeseesi.



Pakettiani ei ole skannattu päiviin?

Tarkista sähköpostisi ja roskapostikansiosi nähdäksesi, onko operaattori pyytänyt sinulta uusia toimitusohjeita.

Lähetämme tilauksesi aina samana työpäivänä. Joskus pakettia ei skannata samana päivänä, vaan vasta muutaman päivän kuluttua kohdemaassa.

On hyvä tietää, että riippumattokausi osuu samaan aikaan kevään huipun ja lomakauden kanssa. Keväällä kantajilla on ylimääräistä kiirettä tilattujen suurien puutarhatavaroiden takia. Toimitusautossa on yksinkertaisesti vähemmän tilaa. Myös kesällä, kun jakelukuljettajat viettävät ansaittua lomaansa, on rahdinkuljettajien kannalta monimutkaista suunnitella. Tämä voi viivästyttää pakettia.

Lähetä meille sähköpostia vain, jos uutta skannausta ei vieläkään ole viiden päivän jälkeen.



Pakettini on toimitettu, mutta en ole saanut mitään?

Joskus tapahtuu, että saat sähköpostin, että paketti on toimitettu, mutta et ole saanut mitään.

Virallisesti sinun on vastaanottajana aina allekirjoitettava. Käytännössä toimittajat haluavat joskus valita toisenlaisen ratkaisun eivätkä aina välitä sitä oikein.

Suorita seuraavat vaiheet:

  • Tarkista sähköpostisi ja roskapostikansiosi nähdäksesi, onko operaattori lähettänyt sinulle lisätietoja.
  • Tarkista, ettei pakettia ole palautettu ja onko se toimitettu meille Alankomaihin (palautus).*
  • Tarkista postilaatikostasi paketti tai operaattorin lähettämä viesti.
  • Katso ympärillesi taloa ja tarkista, eikö pakettia ole asetettu autokatoksen alle tai avovajaan.
  • Kysy perheenjäseniltäsi, jos he saivat paketin.
  • Kysy naapurilta, ovatko he vastaanottaneet paketin.

Jos yllä oleva ei pidä paikkaansa, ota ensin yhteyttä operaattoriin. Usein he voivat auttaa sinua välittömästi. Heillä on esimerkiksi GPS-sijainti, jossa toimittaja on muuttanut tilaa.

DPDDPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399

GLSGLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300

Eikö operaattori voi auttaa sinua enemmän? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa.

Onko paketti todella kadonnut? Tämän jälkeen rahdinkuljettaja pyytää sinua aina täyttämään ja allekirjoittamaan seuraavan lomakkeen, jotta he voivat aloittaa virallisen tutkinnan: latauslomake. Voit jo lähettää täytetyn lomakkeen, jotta voimme toimia nopeammin.

* Onko paketti palautettu meille? Siirrämme rahat automaattisesti takaisin tilillesi 10 päivän kuluessa, saat meiltä sähköpostin tästä. Voit myös lähettää meille sähköpostin, jossa on ohjeet paketin lähettämiseen uudelleen.



Palm Trees - Minun Riippumattoni

Keräily


Missä Minun Riippumattoni sijaitsee?

Sijaitsemme Dedemsvaartissa. Se on Alankomaiden itäosassa. Tarkka osoitteemme on:

Minun Riippumattoni
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Alankomaat



Mitkä ovat aukioloaikanne?

Olemme avoinna arkisin (maanantaista perjantaihin) klo 09:00 - 17:00.

Ota yhteyttä ennen käyntiäsi asiakaspalveluumme, koska joskus olemme hyvin kiireisiä tai tilapäisesti poissa.



Onko mahdollista maksaa tilausta noudettaessa?

Kyllä, käteisellä voi maksaa. Meillä ei ole pankkiautomaattia, mutta voit nostaa rahaa kaupungin keskustassa.



Voinko myös tarkastella ja testata tuotteita ensin?

Meillä ei ole kaikkia tuotteitamme esillä. Mutta meillä on varastossa kaikkia riippumattoja, riipputuoleja, jalustoja ja muita tuotteita, joten voit kokeilla lähes kaikkia riippumattoja ja -tuoleja!

Vinkki: tule kokeilemaan riippumattoja vain hyvin levänneenä. Et olisi ensimmäinen, joka nukahtaa riippumattoon!


Onko sinulla kysyttävää tästä tuotteesta?

Léah Korhonen

Soita Minun Riippumattoni -asiakaspalveluun