Tietosivu
Tilauksesi
- Tilaaminen ja maksaminen
- Lähetys- ja toimituskulut
- Palautus ja takuut
- Asiakaspalvelu
Tuotteemme
- Riippumaton ripustaminen
- Käyttö ja huolto
- Reilu kauppa


- Etusivu
- Tilauksesi toimituskulut
Toimituskulut

Toimitus
Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?
⚠️ Update: Lähetämme tilauksesi aina samana työpäivänä. Kuljetusyritykset tekevät myös kaikkensa. Jakeluyritysten valtavan työmäärän takia viive voi kuitenkin olla. Erityisesti suurille laatikoille (riippumattotelineille) kannattaa ottaa huomioon viive.
Lähetä meille sähköpostia, jos viiden päivän + normaalin toimitusajan jälkeen ei ole toimitusta.
Toimitusaika* | Toimituskulut* | Palautuskustannukset* | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1 päivä | Ilmainen | Ilmainen | |
1-2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-3 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
2-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-4 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
3-5 päivää | Ilmainen | Ilmainen | |
|
3-7 päivää | € 34,95 | € 34,95 |
*Toimitusaika : Olettaen normaalin vilskeen kuljettajamme kanssa.
*Toimituskulut: Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, lähetetään ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.
*Palautuskustannukset : Tilaukset, joiden arvo on yli 25 €, voidaan palauttaa ilmaiseksi. Muuten 6,95 €.
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Jos olet tehnyt tilauksesi ja sen maksanut arkisin ennen klo 16.00, käsittelemme tilauksesi samana päivänä ja luovutamme sen kuljetusliikkeelle. Katso toimitusajat maittain yllä olevasta luettelosta.
Valitsitko pankkisiirrolla maksamisen? Tilauksesi luovutetaan, kun maksu on vastaanotettu. Yleensä tämä kestää 1–3 päivää.
Saat seurantakoodin& sähköpostitse. Kun tilauksesi on skannattu ensimmäisessä lajittelukeskuksessa, seuranta aktivoituu. Normaalisti tämä on arkisin klo 20.00 jälkeen.
Mistä näen, onko tuotetta varastossa?
Varastotilanne ilmoitetaan tuotesivulla. Jos tuotetta ei ole varastossa, saat lisäviestin ostoskorin näytölle.
Mitä tapahtuu, kun tilaan useita tuotteita eri toimitusajoilla?
Odotamme tilauksen valmistumista, jotta voimme lähettää kaiken sinulle kerralla. Jos haluat mieluummin vastaanottaa jonkin tuotteen aikaisemmin, tee kaksi erillistä tilausta.
Kuka toimittaa tilaukseni?
Lähes kaikki toimitukset suorittavat DPD ja GLS. He toimittavat tilauksesi päivän aikana valitsemasi toimitusosoitteeseen.
Jos sinulla on ongelmia toimituksessa, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön suoraan tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
DPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399
GLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300
Mitä tapahtuu, jos en ole kotona toimituksen aikana?
Jos et ole kotona toimitushetkellä, kuljetusyhtiö toimittaa paketin lähimpään noutopisteeseen tai tulee uudelleen seuraavana päivänä.
Ilmoitus (sähkö)postilaatikkoosi tai seurantasivulle jätetty ilmoitus osoittaa, mihin paketti on jätetty tai että toimittaja tulee seuraavana päivänä.
Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.
Voinko varata toimitusajan?
Valitettavasti emme pysty järjestämään toimitusaikaa. Olemme täysin riippuvaisia kuljetusyhtiöstä ja ajoreitistä.
Useimmissa tapauksissa saat tietää aikavälin, jolloin toimitus suoritetaan. Tuolloin on myös mahdollista antaa uusia ohjeita. Kuten jättölupa ovelle tai toimitus noutopisteeseen.
Jos annat jättöluvan, olet vastuussa paketista. Et voi pitää meitä tai rahdinkuljettajaa vastuussa kadonneista, varastetuista tai kastuneista paketeista.
Voiko tilaukseni lähettää suoraan noutopisteeseen?
Se on mahdollista. Valitse lähetyksenä kassalla "Toimitus noutopisteeseen". Näet kartan noutopisteistä lähellä osoitettasi. Klikkaa haluamaasi jakelupisteen kuvaa ja klikkaa "Valitse tämä noutopiste". Tiedot näkyvät kassaruudulla ja voit suorittaa tilauksen loppuun.
Toimitusosoite pysyy muuttumattomana tilausvahvistuksessamme, mutta noutopisteen osoite on merkitty toimitusseurantaan.
Olet vastuussa paketin noutamisesta ajoissa noutopisteestä. Jos et noudata pakettia viiden päivän kuluessa, se palautetaan meille. Vähennämme palautettavasta summasta 6,95 €.
Jotkut noutopisteet ovat suljettuina loma-aikoina. Siksi on mahdollista, että noutopiste ei ole auki lähetyshetkellä. Lähetämme paketin automaattisesti kotiosoitteeseesi.

Keräily
Missä Minun Riippumattoni sijaitsee?
Sijaitsemme Dedemsvaartissa. Se on Alankomaiden itäosassa. Tarkka osoitteemme on:
Minun Riippumattoni
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Alankomaat
Mitkä ovat aukioloaikanne?
Olemme avoinna arkisin (maanantaista perjantaihin) klo 09:00 - 17:00.
Ota yhteyttä ennen käyntiäsi asiakaspalveluumme, koska joskus olemme hyvin kiireisiä tai tilapäisesti poissa.
Onko mahdollista maksaa tilausta noudettaessa?
Kyllä, käteisellä voi maksaa. Meillä ei ole pankkiautomaattia, mutta voit nostaa rahaa kaupungin keskustassa.
Voinko myös tarkastella ja testata tuotteita ensin?
Meillä ei ole kaikkia tuotteitamme esillä. Mutta meillä on varastossa kaikkia riippumattoja, riipputuoleja, jalustoja ja muita tuotteita, joten voit kokeilla lähes kaikkia riippumattoja ja -tuoleja!
Vinkki: tule kokeilemaan riippumattoja vain hyvin levänneenä. Et olisi ensimmäinen, joka nukahtaa riippumattoon!Onko sinulla kysyttävää tästä tuotteesta?
