Palautukset ja takuut


Palm Trees - Minun Riippumattoni

Palautus


Voinko palauttaa tilaukseni?

Jos et ole 100% tyytyväinen ostokseesi, voit palauttaa sen meille 365 päivää vastaanottamisen jälkeen. Tänä aikana voit palauttaa vahingoittumattoman tilauksen, joka on mahdollisimman lähellä alkuperäistä kuntoa ja mahdollisuuksien mukaan alkuperäispakkauksessa.

Tuotteen täytyy olla ehjä, eikä siinä saa olla käytön jälkiä. Jos tuote on vaurioitunut tai sitä on käytetty, voimme veloittaa täyden hinnan.

Humppu tai riipputuoli on taitettava siististi ja laitettava säilytyspussiin, jos sellainen on mukana. Sait tuotteen siististi, haluamme sen myös siististi takaisin. Jos joudumme taittamaan riippumattoa tai riipputuolia itse ja/tai laittamaan ne säilytyspussiin, veloitamme 10 €. Jos tuote on likainen, veloitamme 50 % vähittäismyyntihinnasta.



Voinko vaihtaa tilaukseni?

Valitettavasti palautusta ei voida hyvittää uudella tilauksella. Hyvitämme aina summan.

Haluatko saada toisen tuotteen heti? Tilaa ja maksa uusi tuote suoraan verkkokaupastamme.



Mitä palautus maksaa?

EU countries 0,00 € palautuskulut yli 25 € tilauksille *

EU countries 6,95 € palautuskulut alle 25 € tilauksille *


Osittaisen palautuksen tapauksessa veloitamme sinulta palautuskustannukset, jos palautuksen jälkeen pidettyjen tuotteiden kokonaismäärä on alle 25 euroa.

* Edellä mainitut palautuskustannukset ovat voimassa vain, jos noudatat kohdassa "Miten voin palauttaa tilaukseni" ilmoitettua palautusmenettelyä. Palautustarra voidaan luoda maksutta, vähennämme yllä mainitut kulut palautettavasta summasta.

Jos palautat tuotteen omasta aloitteestasi palautusosoitteeseemme, tuotteen palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset ovat sinun kustannuksellasi.



Voinko palauttaa tilaukseni milloin tahansa?

Harkinta-aika on 365 päivää. Kun olet ilmoittanut haluavasi peruuttaa tilauksesi, sinulla on vielä 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Olet ajoissa, jos palautat tavarat ennen 14 päivän määräajan päättymistä.

Harkinta-aika päättyy 365 päivää sen päivän jälkeen, jona sinä tai valitsemasi kolmas osapuoli (ei kuljetusyhtiö) on fyysisesti noutanut tuotteen. Oikeus hyvitykseen päättyy 365 päivässä, jonka jälkeen vuoden takuu tulee voimaan.

Tuotteen on oltava ehjä eikä siinä saa olla käytön jälkiä. Jos tuote on vaurioitunut tai sitä on käytetty, voimme veloittaa täyden hinnan.

Humppu tai riipputuoli on taitettava siististi ja laitettava säilytyspussiin, jos sellainen on mukana. Sait tuotteen siististi, haluamme sen myös siististi takaisin. Jos joudumme taittamaan riippumattoa tai riipputuolia itse ja/tai laittamaan ne säilytyspussiin, veloitamme 10 €. Jos tuote on likainen, veloitamme 50 % vähittäismyyntihinnasta.



Miten palautan tilaukseni?

Voit pyytää palautustunnistetta alla olevan linkin kautta:

EU countriesEU-maat: Pyydä EU-palautusetiketti.

NorwayNorja: Pyydä NO-palautusetikettiä.

United KingdomYhdistynyt kuningaskunta: Pyydä UK-palautusetikettiä.

SwitzerlandSveitsi: Pyydä CH palautusetikettiä.

Palautatko lähetyksen Sveitsistä? Kiinnitä sekä palautusetiketti että tulliasiakirjat (3x) paketin ulkopuolelle.


Varmista, että pakkaat sen kunnolla: olet laillisesti vastuussa palautuslähetyksestä ja sen pakkauksesta. Käytä siksi tukevaa pakkausta ja riittävästi teippiä. Jos tuote ei ole hyvin pakattu, se voi vaurioitua. Jos emme voi myydä tuotetta uutena, voimme veloittaa sinua.



Voivatko pakettipisteet evätä palautukseni?

Kaikki pakettipisteet eivät ota vastaan suuria paketteja. Jos haluat palauttaa suuren paketin palautusratkaisumme kautta ja palautuspiste kieltäytyä siitä, etsi toinen.

Kokemuksemme mukaan näin ei käy juuri koskaan, vain joskus suurimpien riippumattojalustojen kanssa.

Voit aina valita tällaisen paketin palautuksen omasta aloitteestasi. Paketin itse palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset ovat kuitenkin omalla kustannuksellasi.



Voitteko noutaa palautuksen kotoani?

Tämä on yleensä mahdollista, mutta veloitamme tästä palvelusta lisämaksun. Vähimmäismaksu on 14 €, mutta tämä riippuu pakettien koosta. Pyydä noutoa.



Miten palautan Amazon-tilauksen?

Kirjaudu Amazon-tilillesi ja rekisteröi palautus. Emme voi käsitellä palautustasi, jos sitä ei ole rekisteröity Amazonin kautta. Sinun on aina noudatettava Amazonin palautuskäytäntöä. Tämä voi tarkoittaa erilaisia käyttöehtoja tai korkeampia palautuskustannuksia.



Kuinka nopeasti palautukseni käsitellään?

Kun palautat tuotteen, se käsitellään 5 arkipäivän kuluessa. Saat meiltä sähköpostiviestin, kun olemme käsitelleet palautuksen. Täysi ostohinta, mukaan lukien toimituskulut, palautetaan tilinumeroosi mahdollisimman pian ja viimeistään 14 kalenteripäivän kuluttua peruutuksesta. Jos palautat vain osan tilauksestasi, toimituskuluja ei palauteta.

Maksamme sinulle takaisin samalla maksutavalla, jolla teit alkuperäisen tapahtuman, ellet ole nimenomaisesti sopinut toisin; emme missään tapauksessa veloita mitään kuluja tällaisesta korvauksesta. Saatamme odottaa hyvitystä, kunnes olemme saaneet tavarat takaisin, tai olet osoittanut, että olet palauttanut tavarat, sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin.



Peruutusoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille kirjallisesti, postitse, faksilla tai sähköpostilla sopimuksen peruuttamisesta. Tätä tarkoitusta varten voit käyttää EU-mallilomaketta peruuttamista varten (PDF), mutta se ei ole pakollista. Yllä olevien linkkien käyttäminen on helpompaa ja nopeampaa. Jos käytät peruutusprosessia, sinun on lähetettävä tuote 14 päivän kuluessa meille palautusosoitteeseen.



Palm Trees - Minun Riippumattoni

Kysymyksiä ja takuita


Tilaukseni on epätäydellinen, mitä minun pitäisi tehdä?

Tarkista uudelleen, oletko jo purkanut kaiken. Pienet esineet voivat jäädä pakkaukseen.

Suuret tuotteet toimitetaan kahdessa osassa. Usein käy niin, että yksi paketti saapuu aikaisemmin kuin toinen. Tarkista siis sähköpostisi, jos et ole saanut meiltä jälkiä kahdesti.

Oletko tarkistanut kaiken ja puuttuuko vielä osia? Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun ja ilmoita myös, onko laatikko tai lähetyspussi vaurioitunut tai avattu.

Lisää aina kuvia tilauksen vastaanottamisesta. Näin voimme auttaa sinua nopeammin ja tehokkaammin.

Huomaa: sinun on tarkistettava, oletko vastaanottanut kaiken 5 työpäivän kuluessa vastaanottamisesta. Sen jälkeen emme voi enää lähettää tuotteita tai osia ilmaiseksi. Kaikki erilliset osat ja lisävarusteet ovat helposti tilattavissa verkkosivustoltamme.



Tilaukseni on vaurioitunut, mitä minun pitäisi tehdä?

Ota valokuvat vielä avaamattomasta pakkauksesta ja sitten vaurioituneista esineistä välittömästi! Lähetä valokuvat asiakaspalveluumme, niin ratkaisemme ongelman puolestasi.< /p>

Pyydämme sinulta aina ensin valokuvia, jotta voimme tarjota paremman ratkaisun.

Huomaa: sinun on tarkistettava, onko tuote hyvässä kunnossa 5 työpäivän kuluessa vastaanottamisesta. Sen jälkeen emme voi enää lähettää tuotteita tai osia ilmaiseksi. Kaikki erilliset osat ja lisävarusteet ovat helposti tilattavissa verkkosivustoltamme.



Missä voin tehdä valituksen?

Koskeeko valitus tuotetta, palvelua vai tilauksen toimitusta? Reklamaation (tai vian) ilmoittamismenettely eroaa palautusmenettelystä. Pyydämme sinua ilmoittamaan meille valituksesta mahdollisimman pian. Tämä voidaan tehdä puhelimitse tai sähköpostitse. Katso asiakaspalvelumme yhteystiedot sekä aukioloaikamme.

Vastaamme valitukseesi 14 päivän kuluessa ja ratkaisemme ongelman mahdollisimman pian, kun olemme keskustelleet kanssasi. Jos ilmoitat meille reklamaatiosta sähköpostitse, pyydämme sinua mainitsemaan laskun numeron ja puhelinnumeron (ilmoita, milloin olet tavoitettavissa), jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä. Pisin vastausaika on 5 arkipäivää.

Jos valitusta ei voida ratkaista tyydyttävällä tavalla, voit lähettää valituksen/kanteen Thuiswinkelin riitakomitealle osoitteessa http://www.sgc.nl. Tai EU:n riitakomitea osoitteessa ec.europa.eu/consumers/odr.



Kuinka pitkä takuuaika on?

Meillä on vuoden takuu kaikille ostoksillesi osoitteessa Minun Riippumattoni!

Tätä lisätakuuta sovelletaan rajoittamatta lakisääteisiä oikeuksia, joita sinulla on kuluttajana. Oikeudellinen takuu tarkoittaa, että tuote on tai sen on tehtävä sitä, mitä kuluttaja voi kohtuudella odottaa.



Mitä sertifiointimerkkejä teillä on?

Teemme yhteistyötä eri organisaatioiden kanssa palvelumme ja tuotteidemme parhaan laadun takaamiseksi.

Siksi olemme sitoutuneet seuraaviin laatumerkkeihin.

E-commerce Europe Logo Shopping Secure Logo Secure SSL Logo

FSC Logo GOTS Logo OEKO TEX Logo

Vain tällä sivustolla sellaisina merkityt tuotteet ovat FSC®, GOTS® tai OEKO-TEX® -sertifioituja.



Mitkä ovat yhteystietonne?

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info@minunriippumattoni.fi tai soittaa 075 325 77 10 (lähiverkkomaksu).

Olemme tavoitettavissa arkisin klo 09:00 - 17:00.

Katso koko yrityksemme tiedot.


Onko sinulla kysyttävää tästä tuotteesta?

Léah Korhonen

Soita Minun Riippumattoni -asiakaspalveluun