Tietosivu
Tilauksesi
- Tilaaminen ja maksaminen
- Lähetys- ja toimituskulut
- Palautus ja takuut
- Asiakaspalvelu
Tuotteemme
- Riippumaton ripustaminen
- Käyttö ja huolto
- Reilu kauppa


- Etusivu
- Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu
Onko sinulla kysyttävää tästä tuotteesta?

Léah Korhonen
Soita Minun Riippumattoni -asiakaspalveluun
DPD / PostNord FI: Käy verkkosivulla, soita 020 690 399
GLS FI: Käy verkkosivustolla, soita 020 031 300
Keräily
Missä Minun Riippumattoni sijaitsee?
Sijaitsemme Dedemsvaartissa. Se on Alankomaiden itäosassa. Tarkka osoitteemme on:
Minun Riippumattoni
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Alankomaat
Mitkä ovat aukioloaikanne?
Olemme avoinna arkisin (maanantaista perjantaihin) klo 09:00 - 17:00.
Ota yhteyttä ennen käyntiäsi asiakaspalveluumme, koska joskus olemme hyvin kiireisiä tai tilapäisesti poissa.
Onko mahdollista maksaa tilausta noudettaessa?
Kyllä, käteisellä voi maksaa. Meillä ei ole pankkiautomaattia, mutta voit nostaa rahaa kaupungin keskustassa.
Voinko myös tarkastella ja testata tuotteita ensin?
Meillä ei ole kaikkia tuotteitamme esillä. Mutta meillä on varastossa kaikkia riippumattoja, riipputuoleja, jalustoja ja muita tuotteita, joten voit kokeilla lähes kaikkia riippumattoja ja -tuoleja!
Vinkki: tule kokeilemaan riippumattoja vain hyvin levänneenä. Et olisi ensimmäinen, joka nukahtaa riippumattoon!